jueves, 23 de abril de 2009

Historietes Infantils :)


Record quan era petitona, el meu padri em duia de la mà per tot. M'enrecord d'un dia, plovia molt i no teniem paraigues, corriem pel carrer, banyant-mos com si res, però també hi havia Sol. Així doncs, sortí l'Arc de Sant Martí, tan presios com només ell és, amb els seus set colors, tan gran com un ediffici de mils de planttes. Pues així va ser el meu primer Arc de Sant Martí, i així va ser la nostra historia.


- Saps que hi ha al final del Arc de Sant Martí?
+ No ! Que hi ha? :O!
- Una olla plena d'or, l'ha anam a sercar?
+ Siiii! :)


I així començar la nostra reserca de l'olla de or. Sabiguent que si trobaves aquella olla, podries demanar 3 desitjos a un follet. Sabeu quins haguesin estat els meus desitjos? El primer, poder tenir sempre salud a la meva familia i amics, el segon, ser una nina pettita sempre i el tercer i més important, poder anar anys i anys amb el meu padri de la mà, viure una aventura amb ell cada dia. SEMPRE.

Pero no es va cumplir, el darrer, que era l'unic o el que més m'importava, no es va cumplir, vaig creixer i ell s'ha anat fent gran, i ja no es el mateix, ja no sortim com abans, però o donaria tot per que tornes a n'aquella infancia, amb ell.


Gracies por omplir la meva vida de bons records. ♥

No hay comentarios:

Publicar un comentario